Usch

Idag är ingen bra dag nånstans. Mår så psykiskt dåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tur man är ensam hemma i stugan så dom slipper höra mig.. 

Jag känner mig så jävla ensam, bortglömd och oälskad. 
Idag behöver jag nån som bara kan krama om mig och säga att allt kommer bli bra. För jag vet att det blir bättre men det är så svårt att se det när man bara trycks ner mer och mer i denna psykiska ohälsa. Behöver någonting bra i livet, det är för mycket motgångar nu.
Jag behöver någon som bara är där, finns där och stöttar mig och ser till att jag inte trillar bakåt hela tiden. 

Efter regn kommer solsken sägs det, synd bara det att det har regnat i mitt liv dom senaste åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0