Söndag

Min fina familj (minus lillasyster) var här igår. Min brors kompis med familj var också med. 
Vi åkte skidor och hade det mys. Åkte skidor för första gången på typ 5-6 år. Ramlade faktiskt inte! 
Åkte sittlift fast jag är jätte höjdrädd och pappa lurade ner mig för nån as brant backe. Grät hela vägen, men jag tog mig ner för den! Hur lång tid det tog behöver vi ju inte gå in på haha.

Saknar min familj redan... 

Ikväll så har jag och Klara ätit fruktsallad till middag. Så gott!!

Nu väntas en jobbvecka framför mig med lite tidiga mornar, men så skönt att få gå upp och ta en promenad till jobbet, då vaknar man till lite. 
5 dagar i rad ska jag gå till jobbet har jag bestämt! 

Nu ska jag sova så jag orkar med denna veckan. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0