Gott nytt år!

Jahapp då var det nytt år också. Jobbade nyårsafton under dagen och sen så åkte jag hem och åt tacos med alla som jag bor med förutom Linn för hon jobbade. 

Skjutsade Ida, Frida, Emil, Andreas, Erik och Gustav upp till Harrys men stackarna kom inte in för det va så mycket folk haha. 
Det var riktigt roligt att få träffa dom, var ju evigheter sen!!

Själv så tog vi i stugan plus Klaras två kompisar en promenad till Gustavsbacken och kollade på fyrverkerier på tolvslaget. Mycket trevligt! 

Sen åkte vi hem och jag gick och la mig o sov, så skönt!! Började kl 10 på nyårsdagen.
Mådde inge bra på jobbet så jag åkte hem runt 14 och är även hemma idag. Sitter på vårdcentralen och hoppas att jag slipper sitta här hela dagen! 

I söndags var jag en sväng till Mora men Mathilda som var och hälsade på. Var så trevligt att få umgås med henne igen ❤

Hoppas att ni har en bättre dag än jag har idag iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0