Tisdag

Idag har varit en riktigt bra dag!

Den började med lite healing så nu känns det bra i hjärtat och sen åkte jag in till Falun och klippte mig. Efter det så mötte jag upp Fanny och tog en fika på Waynes. Hur mysigt som helst, vi har inte träffats på evigheter! Vi gick sen och kollade lite på stan och åkte sen upp och köpte kattströ åt mitt käre marsvin och kollade runt på ÖB och rusta.

Skjutsade hem Fanny och fick även se hur hon bor, jätte mysigt ju! Fick en ansiktsmask av Fanny som jag ska testa snart, bild kommer på det. haha!

Har världens huvudvärk så det sitter fint med en ansiktsmask och sen lite film.

I morgon hände det inte så mycket under dagen men har råkat lova skjutsa min syster till sågmyra och sen på kvällen ska jag hem till farmor och farfar o fika för farfar fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0