-

Kände att det behövdes en liten lägesuppdatering.
 
Allt flyter väl på helt okej just nu, ska snart få gå en webb baserad värdskapskurs inför Sälen. Ser så sjukt mycket fram emot att få åka dit och jobba, det är inte långt kvar nu!
Jobbar knappt nånting just nu så det suger lite smått men ändå skönt att få vila upp sig lite.
Mina dagar går just nu åt att försöka förbereda mig inför Sälen och typ sova, hehe. Men ändå så har jag saker inbokade typ varje dag känns det som. 
 
Annars så händer det inte så mycket i mitt liv, träffar lite kompisar här o där.
 
Är i en liten negativ period nu men försöker se det positiva i saker o ting. 
 
Älskar att jag skriver typ samma saker flera gånger men med andra ord.. Äsch palla bry sig, ni får stå ut, orkar inte ändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0