Söndag kväll

Ligger i sängen och kollar runt på lite olika bloggar och får sån inspiration till att göra om på bloggen!
Måste bara hitta tiden och försöka bestämma mig hur jag ska ha den med färger, bilder och så vidare.
Det var så länge sen jag satt och fixade med bloggen så jag kommer knappt ihåg hur man gör, haha.
 
Idag har jag jobbat lite med min syster, det var jätte lugnt på jobbet, antagligen för att det regnade precis hela dagen.
Ska jobba i morgon och på tisdag också vad jag vet än så länge.
 
Måste lägga in bilderna från i fredags som jag har på min kamera. Var på fest hos Mathilda med Emma och Ida. Vi hade hur kul som helst! Massa roliga bilder blev det, tror jag, har inte vågat kolla än, haha!
 
Nu ska jag ta mig en dusch och sen se på nån film eller så.
 
Har ni förresten sett att jag har mobilanpassat min blogg? Dock så är det med nån annan header, ska kolla om jag kan byta ut det!
 
Kram, 
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0