Dagen!

Det blev en lång dag på crossbanan. Riktigt kallt var det också! Hade jeans, fleecetröja, munktröja och jacka på mig och frös ändå!!

Det gick inte sådär jättebra för min bror då han ramlade. I slutet av sista heatet(vet inte ens om det stavas så) så ramlade han riktigt illa såg det ut som för en massa folk sprang fram och det kom sjukvårdare och allt!
Det såg riktigt illa ut för han flög över styret, lillplutten! Storasysterhjärtat stannade där för en stund! Men det gick bra och han hoppade upp på crossen igen och åkte sista varvet.

Är så stolt över honom även fast det inte riktigt gick som min lillebror hade tänkt sig.

Ska lägga över bilder senare när jag har lagt över dom på datorn!

Hoppas att ni också har haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0