skooola

Nu jävlar är jag på g! Har lyckats fixat webbshoppen så den är nog snart igång. Nästan alla bilder är uppe, det fattas bara ett kort på oss osv..  Det dåliga med hemsidan där vi gör webbshoppen är att man inte kan ha nå stora bilder, så jag måste lägga in det på paint så det blir skit dålig kvalite! Så om ni tycker att bilderna är dåliga, det är inte mitt fel!
 
Har haft utvecklingssamtal idag, det gick bra. Sen så åkte jag hem, myste i soffan en stund och sen började jag ta kort till webbshoppen. Har setat med det här i flera timmar nu...
 
Nu ska jag plocka ihop allting och sedan kolla lite på gymnasiearbetet.
 
SATE SÅ MYCKET DET ÄR! Har fan ont i magen när jag går till skolan.
 
Men nu skiter vi i det, ska fixa några tidsinställda inlägg åt er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0