Min början av lovet

I fredags så var jag hemma som jag skrev då, åkte sedan till Carro där vi åt lite mat och i lördags så hade jag filmkväll med syrran! Möblerade även om på mitt rum, sjukt mysigt blev det!

Söndag-måndag så sov jag hos Amanda, otroligt nog så tog vi inga bilder!? Första gången det händer! Söndagkväll/natt så var vi även hos Måns och såg på film. Så sjukt kul att få träffa Amanda igen då vi inte träffas så ofta. 

Idag har jag hängt på Kupolen/IKEA hela dagen, fick med mig en jacka, ett par byxor, ett linne och en termosmugg. Tänkte ta kort och visa er i morgon (om jag kommer ihåg). Ska nämligen sitta och göra drömfångare hela dagen i morgon! 
Har även hunnit med att simma lite på eftermiddagen, så sjukt skönt! Och hjälpt Emma med sin blogg.

Nu ska jag ta och lyssna på musik en stund och sen sova, är as trött!
 
Ni får lite Instagram-bilder att kolla på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0