Bloggning två dagar i rad!!

Hej på er!
 
Har haft en helt vanlig tråkig skoldag idag.
 
Fick mitt första F i en av turismkurserna idag, dock var det bara ett läxförhör/prov men ändå!
Jag dör lite smått för varje F jag får eller om jag får under C. Höga krav på mig själv, hehe...
 
 
Inte blev det någon läxdag heller!!
Åkte hem till farmor och mormor direkt när mamma kom hem (jag hade varit hemma ungefär en halvtimme och bara hunnit med att äta mellis. och ja jag äter fortfarande mellis, dör annars). Hämtade tyger hemma hos farmor och farfar och sa bara hej till mormor och morfar.
När jag kom hem så läste jag lite i en bok som jag läser till svenskan. Har nu läst halva boken, så skönt! Har bara två veckor på mig att läsa ut den, skriva en bokrecension, skriva om författaren, skriva lite om deckare och en massa annat. Orkar verkligen inte med det just nu känner jag, har tusen andra saker som flyger runt i huvudet!
 
Nog om denna dag.
 
I morgon så ska jag....
....färga ögonfransarna  (töntigt det låter)
....sitta och plugga
....träffa en lärare och prata om gy-arbetet 
 
Sen så vet jag inte så mycket mer. Det blir som det blir helt enkelt.
 
Nu ska jag lyssna på musik en stund och sen sova, har ont i huvudet och är bara så trött på allt. Känns bäst att sova då så man slipper tänka. Läxor kan man ju fetglömma just nu. PALLAR INTE MER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0