Sorry

Skulle ju höra av mig men det gjorde jag inte, hehe. Nu har jag egentligen inte tid för det här. Sitter här och försöker skriva om Shakespeare´s Globe på engelska, har snart kollat igenom alla hemsidor om det. Hittar inte något av den information jag behöver just nu, suck! Det får nog bli en kortare uppgift än vad jag hade tänkt mig.

Aja, ska väl försöka vara duktig och lägga upp lite bilder och sånt här. Vi får se när det blir för i morgon ska vi ut och gå med klassen och sen så måste jag kolla igenom engelska uppgiften så den är helt klar och sen så måste jag plugga lite körkorts teori plus köra lite.

SÅ mycket just nu! Vill hinna med allt det sista med skolan och även fixa med körkortet och hinna ta halkbanan innan jag åker till Portugal, men vi får väl se hur det blir.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0