Läxor

Skrev precis ett långt jävla inlägg och råkade radera det, FML!!


Sitter just nu här och gör läxor och har gjort det sen jag kom hem som va runt 13:30. Har gjort klart tre så har bara en kvar!! Ska dock inte göra klart hela utan bara en del så att det blir lättare att göra den sen. Orkar inte göra klart den nu.

Är väldigt trött på läxor just nu känner jag.

Är ensam hemma för dom andra dissade mig. Pappa, lillasyster och lillebror är påväg till crossbanan för att min lillebror ska nämligen tävla i KM. Och min mamma dissade mig nyss och åkte till jobbet för nått möte.
Tack för den familjen!

Skriver en annan dag om vad jag har gjort den senaste veckan för jag orkar inte skriva det nu från mobilen och sen så ska jag göra läxan nu.

Puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0