haha

Hej på er!
 
Är så jävla bra på att blogga och uppdatera er varje dag!  hehe
 
Igår så sov Isabelle, Sofia, Måns och Carro hos mig, vi åt pizza, gick ut och gick i Bjurs och satt och pratade. Jag och Sofia färgade Isabelles hår också, det blev rättså bra iallafall, lite för blont på vissa ställen bara.
 
Nu sitter vi i skolan och väntar på att vi ska få reda på vårt betyg och sen så ska vi hem! Skön dag, solen skiner också så man blir lite gladare.
 
I helgen så ska jag på Falukalaset med några av mina kompisar, det blir nog kul, det var jätte länge sen jag var där.
 
 
 
Orkar inte skriva något mer nu och har inget kul att berätta, kan lägga upp lite bilder senare idag så ni har något att kolla på. Mina två tappra läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0