TREVLIGT!!

Trevligt att se att man får några fler läsare när man uppdaterar iallafall, haha.

Bilder från i torsdags när jag va med mina kompisar hittar ni på Sofias blogg.

I fredags så var jag ut och övningskörde med pappa. Det gick bra faktiskt! Jagade och skrämde små moppepojkar också, hehe.
Resten av kvällen spenderades hemma i soffan med mamma och pappa, syskonen var borta på annat.
 
Igår(lördag) så följde jag med pappa upp till sommarstugan en sväng, han klippte gräset och jag låg inne och kollade på tv. När vi åkte hem så hämtade vi upp Carro och sen åkte vi hem till mig. Jag duschade och bytte om och sen så fick vi skjuts in till Falun för vi skulle på Falukalaset.
Ingen ville umgås med oss först så vi satte oss vid ån och åt jordgubbar, så gott!

Lite senare under kvällen så mötte vi Isabelle och hennes kompisar, Klara, Emma J, Angelica och deras kompisar.Vi åkte lite karuseller och gick runt i Falun.
Spenderade sista delen av kvällen med lillsyrran och hennes kompisar i väntan på bussen. Det roliga är då att jag ser ut att vara i sama ålder som dom, haha. Dock inte mitt problem! Håller mig ung länge då! (sidospårar lite)

Åkte hem med 23 bussen som var smockad med folk! Lyckades få en plats iallafall. (kul info tänkte jag)
 
Idag är jag trött och hade helst velat ligga i sängen/soffan hela dagen och sett på tv/film men var tvungen att göra klart min sista läxa. (tror det är sista iallafall)

Nu är jag äntligen klar och känner mig rättså nöjd med den. Så ska bara lämna in den sen också.
 
I morgon så blir det en lugn dag, ska se på film dom två första lektionerna, sen ha naturkunskap  och efter det få reda på betyg. Efter det slutar jag och då drar jag ner på stan ett tag och går sen till körskolan för en körlektion.
Längtar tills jag får det där jävla körkortet! Längtar inte till teoriprovet, det vill jag helst skippa. Har tills augusti på mig att plugga satan!

Mycket text! Men har ju en del att ta igen.
 
 Gammal bild på mig, lilla Lisa, kusin Johanna skymtar i högra hörnet och en korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0