DÖR LITE SMÅTT!

Kämpar, sliter och svettas med allt! 
 
Jobbar min sista dag här i Sverige på ett tag på lördag. På tisdag bär det av mot Trosa där jag och Angelica ska sova hos hennes moster och på onsdag så sitter vi på planet påväg till Portugal.
 
Har resfeber så jag dör! Har nästan packat ner allt nu, det är bara lite små saker kvar.
Kommer bli så kul när vi väl kommer dit men nu är jag bara nervös!

Har även vart så duktig och pluggat inför körkortet. Så nu är uppkörning, teoriprov och halkbanan bokad! Är lika nervös inför det!


Men allt ska nog gå bra, ska försöka fixa något inlägg innan jag åker också. Annars så hörs vi i augusti när jag är hemma igen, helt sjukt att jag ska vara borta hela juli!!
 
Allt jag skriver just nu är bara osammanhängande men det är så det känns i min hjärna nu, allt är upponer och det går för fort! Men sånt är livet, det blir nig bra tillslut.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0