tråkigt!!!!





Oj vilken rolig dag det har vart idag....
Fick öva att prata i mikrofon, redovisa, gå igenom en massa saker som man inte blev nå klokare av, gjort nå engelska uppgifter och sen gjort skyltar till mitt och isabelles skyltfönster.

När jag kom hem så försökte jag sammanställa en massa olika papper men blev bara sur! Men lyckades tillslut få ihop allt till ett a4. Bra där!! Skickade även iväg en uppgift som jag hade glömt att skriva ut och sen så har jag gått runt och letat efter saker som jag ska ha med i morgon inför när jag och Isabelle ska fixa vårat skyltfönster.

Är as trött så ska nog sova snart tror jag.
Ska försöka ta lite mer kort i morgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0