Sista delen!

 
 
Flyttade till Stockholm i sex veckor och hade praktik, ska göra ett inlägg sen med bara bilder därifrån.
Färgade håret kopparrött och klippte av mig allt hår! (känndes det som)
Skolan började igen
Var på min kusins bröllop, det var hur fint som helst!
Vi köpte bästa bilen! Blå/lila (lila är min älsklingsfärg för er som inte visste det)
Va på födelsedagsmys hemma hos Carro när hon fyllde år
Fest hos Ida
Skaffade mig ett till jobb och jobbade där hela december
Såg när lillebror vann sin första innebandymatch (nummer 2 är min käre bror)
Va tomte på julafton
 
Och där va året slut! Sjukt snabbt gick året och det har hänt så mycket mer än dom här fjuttiga bilderna, men det kommer inte tas upp här.
Nu välkomnas år 2013 och jag hoppas på ett bra år! Vet redan nu två saker jag ser fram emot, min 18-års dag och körkortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0