måndag igen..





Misstänker att kylan och brist på mat idag har bidragit till världens huvudvärk! Är så sjukt trött så jag tror jag dör, blir en tidig kväll för mig.

Har vart på lugnetskolan idag och pratat med deras rektor (va där med hela klassen så ni inte tror att jag har gjort nått hyss), missade lunchen och fick köpa en baguette som jag inte ens vart mätt på. Bra där! Sen hade jag svenska redovisning och det gick bra förutom att jag skrattade mig igenom hela redovisningen, hehe, spred lite glädje iallafall! Fick sluta vid två istället för fyra, så sjukt skönt! Har gjort lite läxor när jag kom hem så nu är jag klar med dom, äntligen!
Nu ska jag nog faktiskt gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.

Hörs i morgon, Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0