dålig bloggning!







Gjorde inte små mycket vettiga saker igår. Gjorde klart läxan, låg i soffan(i stort sett hela dagen) och övningskörde på kvällen, sen hände det inte mycket mer.

Idag så har det vart en helt vanlig dag i skolan, hände inget speciellt. Eller jo en sak, vi började äntligen med ett bokningsprogram! Ska bli riktigt kul att lära sig.

Har sjukt ont i huvudet just nu och vill helst bara lägga mig ner o dö men det har jag inte tid med för jag kom på att jag har en engelsk bok att läsa ut och skriva en bokrecension om. Lika bra o börja läsa så man blir klar nångång, hoppas på att boken är bra!

I morgon så får vi förhoppningsvis reda på vilka som får åka till Portugal på praktik. Fatta kul om jag får åka!!! håller alla tummar och tår!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0