Bilder från i lördags!







Bilder från i lördags, var och åkte skoter under dagen med pappa och lillasyster. Var hur kul som helst men har världens träningsvärk i hela kroppen nu efter det...
På kvällen drog jag in till stan för att möta upp bästisarna och gå på bio. Vi såg Hobbit som faktiskt var riktigt bra, ville inte ens se den från början. Haha. (Synd att inte mina andra två pluttar också kunde va med!)

Har inga bilder alls från söndagen, gjorde inget speciellt alls då. Övningskörde lite nere på vändplanen, vart förbannad när jag inte kunde backa ner från uppfarten, det visade sig sen att jag hade handbromsen i.... Kommer gå bra det där med körkortet känner jag, haha.

Idag har jag bara tagit det lugnt och legat i soffan. Har njutit av sista dagen på lovet! Orkar inte gå till skolan i morgon men man måste ju, kommer va helt död! Men det ska bli kul att träffa kompisarna igen.
Känns rätt bra att det bara är ett halv år tills det blir sommarlov och jag fyller arton! Det här året kommer nog gå fort, som alla andra år..

Nu ska jag nog lyssna på lite musik och sen försöka sova tror jag. Känns rätt meningslöst att sova för kommer va död iallafall men antar att man måste sova lite iallafall.

Hoppas att ni har haft ett bra jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0