Fina fina du!

Min kropp är död och det har den vart hela veckan typ.

Var och jobbade igår även fast jag inte skulle, min chef hade glömt att säga till mig att jag skulle jobba och det var nån/några sjuka så jag blev tvungen att jobba. Fick sluta 01:15(!!!) Det var väldigt mycket folk där så det blev en hel del tallrikar och glas. Var helt död när jag kom hem, men kunde inte sova, sjukt jobbigt! Det va så tomt i min säng.

Idag så blev det upp med tuppen 08:00 och duscha och göra sig i ordning.Började jobba vid 10 och hade en riktigt lugn dag,vilket var skönt. Fick sluta 16:30 och när jag kom hem la jag mig direkt i soffan!

Skulle ut och övningsköra med pappa en sväng, först skulle vi lämna min syster hos en kompis, sen skulle vi ut och köra. Fast det blev ingen övningskörning för jag har nog pajjat bilen nu. Råkade på nått sätt få sladd så vi snurrade ett halvt varv och sen in i ett vägräcke. Hehe. Blev sjukt rädd och det gick as fort men det gick bra med alla o så. Snäll mamma som man har så skrattade hon åt mig när jag berättade, enligt henne så var det en typiskt Emma grej. haha.
Klantigt och onödigt var det iallafall!

Nu är jag ännu mer död och ska nog sova snart. Hejdå och godnatt! (läser andras bloggar mer än jag uppdaterar min, sorry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0