Alla hjärtansdag











Blev madrass åkning med nästan hela klassen idag på idrotten. Satan så kul det är! Vi blev alla dock pissblöta.. det va ju lite mindre kul.

Har även haft två redovisning ar idag och det gick helt okej tror jag. Blev inte utskälld iallafall, haha.

Hoppar nu över till gårdagen också, hehe. Va på kristine och hade teckenspråk på morgonen, sen blev det en promenad till cafe vi 3 och köpte lunch, åkte till skolan och åt maten. Hade leltion utan lärare och gjorde klart en affisch (som va till en av dagens redovisningar) och sen så avslutade jag dagen med ett prov om hur Sverige är uppbyggt. Får hoppas på att det gick bra på provet!

Tillbaka till idag, idag är det alla hjärtans dag. Har inte fått någon present för den som mamma köpt va ätbar (gelehjärtan) och jag har godisförbud :'( fick sitta och kolla på dom iallafall... Tur att jag köpte mig ett vaniljhjärta i skolans cafeteria idag, satans god var den!

Nu ska kag sluta svamla och göra nått "vettigt". Ska vara på en resebyrå i morgon hela dagen och sen ska jag direkt iväg och jobba så kommer nog inte höra av mig i morgon.

Godnatt på er och hoppas att ni har haft en bra alla hjärtans dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0