Teckenspråk

Godmorgon på er!

Har vart på teckenspråk nu på morgonen och haft redovisning om tekniskahjälpmedel för döva. Det gick bra och vi gjorde vår redovisning lite annorlunda genom att göra en film istället för att prata inför klassen. Vi tyckte nog den var roligare än vad resten av klassen gjorde, hehe...  Menmen det gick bra iallfall och läraren tyckte det var bra.
Nu sitter jag, Isabelle, Carro och Sofia i datasalen och väntar på att nästa lektion ska börja. Har naturkunskap då och då ska jag börja med hemprovet som vi har fått där. Ska försöka jobba på så man inte har så mycket att göra hemma.
Efter det ska jag ha engelska och efter det samhäll och där ska jag ha redovisning om genus. Vi får väl se hur det går...

Insåg nu att det här är den första dags uppdateringen på ett bra tag! Förvänta er inte så många fler, haha.

Ha en bra dag!
 
Bild från Turkiet för ungefär två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0