senaste dagarna


Spelade in film under lovet med Emma och Emilia som vi ska ha till vår teckenspråks redovisning.




Har haft filmkväll med hela gänget! Jag har helt klart dom bästa vännerna!


Käkade tre paket jordgubbar. Fick cp ont i magen, men helt klart värt det!







Har bytt rum! Har fortfarande ett av dom minsta rummen men det är skönt med en liten förändring.

Mitt påsklov har sett ut så att jag har jobbat under påsken, måndag-tisdag var jag med bästa vännerna, onsdag var jag med Klara, torsdag var jag med Emma och Emilia, tog även min första körlektion då, fredag bytte jag rum och jobbade, lördag jobbade jag hela dagen och idag så har jag gjort läxa hela dagen och tagit det lugnt.
Började fixa lite i rummet nu på kvällen men får fortsätta med det sen för min bror skulle sova och tror inte att han vill att jag hammrar i väggen o så, hehe.

I morgon börjar skolan igen och jag ser inte fram emot det! Är så sjukt skoltrött! Denna vecka har jag två redovisningar, ett prov och ett läxförhör.. Vill bara gråta! Orkar inte mer!

Får försöka bita ihop dom här sista månaderna till sommarlovet. kommer dock inte få något sommarlov eftersom jag drar iväg på praktik och kommer säkert få lov att jobba resten... menmen, så är väl vuxenlivet antar jag. Offra allt bara för att man ska få lite pengar.

Nu ska jag lyssna på lite musik så får vi se om jag blir på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med och hur mycket tjänar du i timmen? :)

Svar: Jag städar på ett hotell och serverar på en restaurang :) jag får tim lön enligt avtal, som är typ lika för alla inom det :)
Emma

2013-04-08 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0