Måndag 22 april

Är ledig idag, så jävla skönt!

Har redan hunnit med ett litet träningspass, hängt tvätt och tagit ett varmt bad. 
Tror dock inte att det kommer hända så mycket mer idag, ska flytta över bilder från mobilen till datorn så jag kan skicka iväg en av mina läxor som ska vara inlämnad i morgon, vi får se om jag ska åka till bästa en sväng men han har blivit sjuk så vi får se. Annars så blir jag väl hemma o bara tar det lugnt. 

Den här helgen så har jag inte gjort så mycket, var till Borlänge i lördags med familjen och shoppade lite, sen så var jag hemma resten av dagen. Igår så var jag hemma och tog det lugnt med lillasyster medans resten av familjen var på fotbollsmatch. 



Lägger nog upp nått inlägg senare med bilder när jag har fixat över dom till min dator.

Hejdå!!
 


Snygg bild från nu i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0