konstig bild, orka leta efter nån bra!



Jobbade fredag och lördag och det gick hur bra som helst, trots min förkyldning! Åkte till farmor efter jobbet på lördagen och fick mat där. Hela familjen var där, mormor, morfar, farmor och farfar, mys!!

Skulle ha jobbat under söndagen också men fick ledigt så va hemma hos mormor och åt mat istället. Har även hunnit med att övningsköra och satan så bra det gick! Får hoppas att det går så bra på körskolan också...
Har också hunnit med att typ spräcka min tå hemma hos mormor och morfar. Dampade med min syster och lyckades smälla in lilltån i en bänk. Nageln är typ av och har världens sår på min stackars lilla tå! Kan knappt gå.. Klantigt var ordet! Men skyller på lillasyster så känns det bättre, haha

Nu ska jag ta och försöka sova lite för jag är dödstrött! Åker hem till Måns i morgon (senare idag var det ju tydligen nu också...) med hela gänget. Hoppas på att alla blir med iallafall. 
Kommer väl hem nångång under dagen på tisdag. 

Skriver mer sen måste sova nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0