Bilder från senaste tiden!


Kännt mig cool!


Legat hemma i soffan och vart sjuk o tyckt synd om mig själv.


Druckit varm oboy i mängder!!


Vart till Borlänge med Carro och hennes kompis


Lagat lyxfrukost


Kollat på film


Haft lockigt hår




Åkt skridskor med skolan


Isabelle och Måns har åkt skidor!


Myst med dom bästa! 


Sett på tv med lillebror


Fått telefonen invaderad av bilder på Måns.....


Setat forever alone i biblioteket i skolan


Myst runt i bästa byxorna!!


Dampat loss med min kära syster


Haft på mig snygg leggingsen!!


Myst i bästa gröna tröjan


Har blivit rätt många myskläder dagar på senaste tiden,





Dampat lite till!

bilderna ligger i oordning och det gick inte så bra att ändra plats på dom så det får va så

Har hur mycket bilder som helst men de flesta är inte intressanta för er/har massa likadana bilder(??)/är fula/allmänt störda så dom inte är bloggbara. haha

Försöker bli bättre på att blogga. Får köra lite mobilbloggning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0