BILDBOMB!


Har myst runt i en alldeles för stor tröja!


Tagit skoltoabilder, hehe


Käkat brieost som förövrrigt såg lite små äcklig ut på min bild. Men gott var det!


Hängde på mässa med klassen förra helgen, det gick riktigt bra och det var kul!



Gjorde en cool fläta. Dock så failade jag lite men äsch skit i det!!


Myst med grannkatten!


Köpt nya skor och haft snyggbyxor på mig


Nya byxor som jag har blivit lite kär i!! Så sjukt snygga och sköna, priset på dom var bra också, 50 kr! Njöt för övrigt denna dag, det var nämligen sista dagen med långt hår...

BAAAM! Där försvann håret! Trivs jätte bra i det, så skönt att få bort det slitna.


Tagit det lugnt och njutit av att jag va ledig!


Tjockat mig lite har jag också gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0