tvättaaa!

Men oj vilken rolig dag! Har bara legat på min madrass på golvet och sett på film/kollat runt på datorn och sovit. Var en sväng till affären och köpte godis också. Gott var det och nu har jag ont i magen...
Är trött och har ont i huvudet så vi får se hur länge till jag blir uppe.
 
Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Köpte en ny skinnjacka och klocka för nån dag sen så ska försöka få upp bild på det sen.
 
Nästa vecka så ska jag få vara i receptionen på praktiken, som jag har väntat och längtat!
Sista veckan så vet jag inte vart jag ska vara men ska försöka lösa det på måndag.
 
Kom på en till sak jag har gjort idag, tvättat kläder i handfatet. haha! Har ingen tvättmaskin så diskmedel och handfat fick bli min räddning. Vet inte hur rent det blev men det visar sig i morgon när det har torkat.
 
Nu ska jag nog slå på nån film tror jag och kanske fixa lite tidsinställda inlägg.
 
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0