PUSS!

Hejhej!
Har haft fullt upp den här veckan med praktiken och så. Trivs jätte bra på min praktikplats!
Var på bio igår med min kära kusin och sen hade vi filmkväll hemma hos henne och idag så har jag vart och träffat Bella som var här över helgen. Vi hade det hur bra som helst och pratade en massa skit, kollade i affärer och åt mat. Får se när jag får träffa henne igen men hoppas att det blir snart igen runt jul. 
 
I morgon ska jag tillbaka till praktiken, bara fem veckor kvar av den nu. Det kommer nog gå rätt fort tror jag. 
Ska va med housekeepingen i tre veckor till men sen blir det nog att va med konferensen och receptionen nån vecka. Vi får se hur det blir.
 
Hör av mig när jag kan/har tid och hoppas att mina kära tidsinställda inlägg duger så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0