jordgubbar


Hej!
 
Sitter på min madrass på golvet och har ont i magen. Har nyss ätit upp ett helt paket jordgubbar själv, vilket visade sig att det inte var så smart. Kunde ju ha sparat några kom jag på nu i efterhand menmen nu är dom slut så kan inte precis spara några nu.
Känns konstigt att det redan är torsdag, den här veckan har gått jätte fort! Var in till stan ,eller vad man ska kalla det, med Carro idag. Vi letade present till en kompis som fyller år nu i veckan och vi hittade en riktigt bra! Vad det är tänker jag inte säga för då förstör jag allt!
 
Köpte mig ett par nya byxor idag, ett par turkosa jeans. Hur snygga som helst! Har tillochmed bilder på dom.
Skulle egentligen ha behövt köpt ett par svarta jeans för ett par av mina hade spruckigt upptäckte jag i morse. Roligt! Som tur va var det som obekväma jeansen som gick sönder. Ska försöka laga dom i helgen.
 
Nu snart ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen framför en film eller nått.
I morgon så ska jag på praktiken igen och sen på kvällen ska jag och min kusin Johanna på Gröna Lund och lyssna på Kapten Röd. Kommer bli hur bra som helst!

Mina jordgubbar som nu är slut :'(
 
Jeansen, lite dålig första bild på dom men den visade färgen bäst.
 
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0