mobilblogg

Äntligen har blogg.se appen kommit till android. Som jag har väntat!

Har inte kunnat bloggat i helgen för att jag åkte till min fina i fredags och har vart där hela helgen. Vi har bara tagit det lugnt och umgåts. Kom hem idag runt tio ungefär och när jag kom hem så hann jag bara duscha och sen så åkte vi till Rättvik och kollade på en bil men det blev inget mer med det och sen åkte vi till sommarstugan och stängde av vattnet och sen åkte vi hem. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, var till farmor o farfar och sen mormor o morfar en sväng. Har bara setat i soffan och sett på tv nu på kvällen och ätit.

Nu ska jag fortsätta se på tv och sen ska jag läsa lite i en bok som jag läser på svenskan.

Ha det så bra! (hoppas att inlägget kommer upp nu, har redan skrivit om det en gång för att jag var klantig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0