trött

God kväll, eller nått.

Ligger i sängen och är trött o har ont i huvudet. Dagen började bra med film, kollade på män som hatar kvinnor. Har faktiskt inte sett den tidigare, vad jag kommer ihåg. Kände mig helt död efter den lektionen plus att jag hade huvudvärk redan då.
Hade sen naturkunskap och även där såg vi på film fast jag sov under halva filmen, hehe.
Avslutade med en två timmars samhällskunskap lektion. Jag och Carro fick lite gjort på den lektionen iallafall.

Gick på stan en stund efter skolan och försökte hitta en skjorta. Hur svårt ska det va? Men ska köpa en i morgon, hittade en på gina tricot. Den kostar 250 spänn men får offra det nu.

Hör av mig mer sen, vet inte riktigt när men det visar sig. Hoppas att mina tidsinställda har vart lite intressanta iallafall.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0