seg söndag

Har haft ont i huvudet hela dagen och bara varit allmänt trött. Tog mig ett bad för ett tag sen och har precis ätit så känner mig lite bättre. Ska plugga lite mer på svenskan nu och sen lägga mig i sängen och se på tv.
Har inte fixat några tidsinställda inlägg än men gör nog det i morgon. Ska och presentera mig på ett ställe i morgon så får vi se om jag kanske får jobb där på deras julbord. Ska bli riktigt kul!
Och i helgen ska jag äntligen tillbaka till älskade Scandic och jobba, har inte vart där sen i augusti, sjukt länge sen! Ska bli skönt att få jobba lite igen även fast man blir helt dödstrött men det är det värt.

Nu ska jag gå och plugga lite så jag får godkänt på redovisningen i morgon.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0