häst

Sitter i köket hemma hos Sofia och chillar lite. Vi har nyss ätit och nu så står Sofia och lägger ner maten som blev över i matlådor.
 
Kom hit till Avesta runt tolv och då åt vi lite lunch och sen så fick vi skjuts ut till stallet. Vi red en tur i skogen, vart livrädd när Sofia sa att vi skulle galoppera. Vart bara en näradödenupplevelse (för mig) kändes som att jag skulle flyga av hästen, haha. Men vi överlevde och det var riktigt kul, även fast jag hade lite höjdskräck, (hästen va inte så hög enligt sofia men har man höjdskräck så har man!)
 
Blev tyvärr inga kort från när vi red, hade nog vart kul för er att se när jag var rädd, haha.
 
Nu väntas en kväll med filmmys med glass och godis!
 
Kommer hem i morgon nångång, hör av mig då. Var till kupolen igår så har lite bilder att visa på vad jag köpte. Men hör som sagt av mig i morgon!
 
Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0