...

"God" morgon. Är så jävla sur och irriterad idag. Har sovit kanske två timmar max(!) inatt. Började med att jag inte kunde somna sen när jag väl somna så drömde jag bara mardrömmar. Så sjukt irriterande! Låg vaken från kl. 03.30 till att jag gick upp vid 6:00...

blä på allt! Får väl se hur jag tar mig igenom den här dagen. Övervägde faktiskt att stanna hemma men det hade jag antagligen inte fått så det är bara att åka till skolan.

hör av mig sen om jag lever eller inte. missade bussen som jag tänkte åka med idag också. kul

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej! jag har frågestund på min blogg, lust och fråga något? ;)

2012-11-26 @ 17:13:19
URL: http://nattstad.se/feliciaadizdarevic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0