blå bil

kom nyss hem från att ha åkt bil med pappa. Har börjat köra med lilla söta blå/lila bilen. Det är lite svårt när man inte är vän vid att köra med koppling och sånt. Men börjar lära mig! Har bara kört i två dar så.

När jag gick upp i morse så va farmor och farfar här så det blev fika till frukost, sen har jag gjort lite läxor, städat marsvinsburen och börjat plocka in saker i nya badrummet. Det är inte klart än men nästan, så har rensat lite bland mina saker.

Nu ska jag se på tv och vänta på att en kompis till mina förändras ska komma hit och massera mig. Har as ont i ryggen så får hoppas att det blir lite bättre efter massagen.

Sista dagen på lovet idag så ska bara ta det lugnt nu, hör av mig under veckan och ska fixa lite tidsinställda inlägg åt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0