Torsdag 3 maj

Har redan berättat vad jag har gjort idag så behöver inte ta det igen.
Har försökt leta på lite kläder som jag ska ha med till Kinna/Göteborg på måndag. Svårt det där med att välja kläder! Kommer ha med alldeles för mycket kläder men man måste ju ha några alternativ ju ;)

Aja nu ska jag stänga av datorn och lyssna på musik en stund och sen ska jag sova.
Slutar 13.20 i morgon för vi ska ha en extra mattelektion, sen ska jag hem direkt efter det och sova eller nått. Brukar bli så på fredagar, hehe. Skulle vilja åka till Sågmyra en sväng men får väl se om jag får med mig någon.

Hör av mig i morgon, har nog något tidsinställt i morgon också (håller inte koll på vilka dagar jag la ut dom på).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0