söndag 6/5

Hej!

Blev ingen bloggning igår för först var jag till Rättviksmarknad med mamma, pappa och lillebror och sen åkte vi till Borlänge en sväng och när vi kom hem så såg jag på film en stund och sedan fick vi besök så jag satt med dom hela kvällen.
Köpte en töjning och en navelpiercing på rättviksmarknad, kommer nån bild på det sen.

Än så länge idag så har jag inte hunnit med så mycket, sitter just nu med hårfärg i håret. Kan bli intressant att se hur det blir...
Theres kommer hit om en stund, hon ska sova här inatt. MYS!

Kommer inte kunna blogga något först på torsdag för vi åker ju till Göteborg i morgon och kommer hem på onsdag kväll nångång. Men jag kanske bloggar från mobilen (om jag kommer ihåg, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0