Screw you bitch.

ÅÅ vilken jobbig dag! Vaknade i morse och trodde det var lördag men icke, idag var det onsdag och skola...
Fast annars har dagen varit bra, fint väder som får en på bra humör, hade ingen svenska heller och så fick vi sluta tidigare från engelskan.

Vart lite små arg när jag kom hem för kanal 5 verkar inte vilja att jag ska se på 5an så dom har tagit bort den. FML!!
Aja får väl se om jag överlever för tvn är ju mitt liv, haha ;)

Ligger just nu i sängen och ser på tv (SURPRISE!) och kommer väl ligga här hela kvällen, har nått big brother avsnitt att kolla på så kommer väl se på det om det är nån som är intresserad av att veta vad jag ska göra sen.
Ska försöka vara duktig och fixa några tidsinställda inlägg också.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0