nothing is like it was.

Ska börja mitt inlägg med att klaga: JAG HAR SÅ JÄVULSKT ONT I MINA FÖTTER!

Först idag så hade jag nationelltprov i matte, inte bara ett utan TRE! Det gick rent ut sagt skit på alla proven. Svarade på så mycket jag kunde vilket inte var mycket, hehe.
Sen efter proven så hade vi halvfriluftsdag och vi gick till Rottneby (det var då jag fick ont i fötterna) och
grillade(!?) pinnbröd och hade det bra. Och vi hade tur med vädret också, solen sken hela tiden.

När vi hade slutat så kom min mamma och hämtade mig och sen åkte jag o tog spruta.
Väl hemma sen gjorde jag inte så mycket, solade lite och upptäckte senare att jag hade bräänt ena axeln, fast bara den ena? Vet inte hur jag lyckades med det.

Menmen nu ska jag sluta snacka massa skit och ta och kolla på ett avsnitt av big brother.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0