Morsdag

Hejsan!

Spenderade morgonen i kyrkan för min syster konfirmerade sig. Sen åkte vi och även släkten hem till oss och åt smörgåstårta och fikade.

Alla åkte hem ungefär runt fyra och sen dess har jag legat död i min säng. Känner mig slut i kroppen och vill bara sova. Blir nog en tidig kväll även fast jag börjar klockan tolv i morgon. Hoppas på fint väder i morgon också, men hörde att det skulle bli kallt nästa vecka. Tråkigt!

Ska snart gå ner och ta mig nånting att äta, sen blir det att duscha och sedan krypa ner i sängen.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Stackars min mamma som inte fick nån morsdagpresent idag men hoppas att hon överlever det. Jag älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0