Lillebrors födelsedag idag!

Har haft en bra dag idag.
Först satt jag i en gympasal i några timmar och kollade på min lillasyster. Dom kom på 4 plats och är nu fjärde bästa i hela Sverige! *Stolt storasyster*

När gympatävligen var slut så åkte vi hem, så det vart några timmar i bil. Tråkigt! Är ju en bit från Hultsfred.
När vi kom hem åkte vi till farmor och fick fika och tårta för min lillebror fyller år idag. Han fick några paket från mig och sofie, bäst paketet var från mig och det var slajm (eller vad det heter). Jag tyckte iallafall att det var det bästa han fick men om han fick bestäma så var det nog tv spelen ;)

Nu ska jag ta och stänga av datorn och sen nångång ska jag väl sova också.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0