blogginlägg nr.595

Sitter i skolan och har nyss skrivit klart en argumenterande insändare, kulkul...
Väntar på att vi ska få gå och äta och efter maten så har vi logi till ungefär två. Ska upp till Scandic en sväng också och kolla med mitt schema inför sommaren.


Låg i soffan och halv sov hela dagen igår och sen när mamma kom hem så dammsög jag hela nedervåningen. Mormor och morfar kom hem till oss och grillade med oss och senare under kvällen så kom min morbror, hans fru och min kusin hem till oss och fikade lite för att mamma fyllde år igår.

Hör kanske av mig senare ikväll men vi får se hur det blir, ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg till resten av veckan om jag hittar nått kul att lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0