*rubrik*

God morgon! Sitter i soffan och ser på tv, åt nyss frukost också. Det är bara jag och lillebror hemma just nu, mamma o pappa är och köper golv(!?) till vad vet jag inte men antar att jag får reda på det när dom kommer hem och min syster har jag ingenaning om vart hon är, kanske konfirmation men jag vet inte. Aja skit samma det är iallafall bara jag och min bror hemma och han sitter i sitt rum och spelar nått spel. Så nu vet ni det, även fast ni kanske inte ville veta.

Vad som händer idag vet jag inte, ska väl försöka hitta på något. I morgon vet jag iallafall vad jag ska göra, då ska jag jobba. Börjar 10 men vet inte riktigt när jag slutar, kanske runt fyra-halv fem.

Bloggar mer senare idag!

(skulle ha lagt in en bild men hittade ingen "rolig")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0