myslördag

Har så tråkigt just nu och är trött, vill bara somna och sova i hundra år typ. Fast ne ska upp och jobba i morgon, åker väl runt nio nån gång och kommer hem nångång när det går nån buss men det är ju söndag och då går det inga bussar så det kan bli intressant....

Idag har jag städat som ett as, 16 rum sammanlagt! Kanske inte lika mycket som alla andra städade men ändå, 16 rum är inte illa! Och det innebär även 16 toaletter.... inga kommentarer om det...


Funderar på att krypa ner i sängen och se nån film, men då kommer vi till det där med att välja film också. Aja får väl se hur det blir med den saken.

Hörs mer i morgon!


här är koftan som min söta mormor har stickat till mig, tror jag skrev nått om den förut om inte så gjorde jag det nu. Intresseklubben antecknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0