godnatt

Hej!

Har varit lite mycket tidsinställda nu men bättre det än inget, eller?
Dagen började bra fram tills man klev ut genom dörren, regn... och det har regnat hela dagen. Men hellre regn än snö!
Fast det har varit en rätt bra dag ändå, fick reda på att jag klarade matteprovet som jag hade igår, det var bara jag och Måns som hade klarat provet, haha! Såg på film hela svenska lektionen vilket var skönt. Hade logi och då svarade vi på nå frågor och sen tror jag inte att vi gjorde nå mer där förutom att några redovisade en sak vi gjorde i måndags. Engelskan var inställd så fick sluta 14.00 iställer för 16.00. SKÖNT! Dock regnade det och när jag kom till busshållsplatsen ovanför skolan så kom jag på att jag hade glömt svenska boken i skåpet så då var det bara att gå tillbaka, men hann med bussen iallafall för den var sen.

Annars så har jag inte gjort så mycket annat idag och i morgon ska jag ha praktik och jag börjar kl 7 så måste upp runt 5 för bussen går kl. 6. Men slutar kl 12 så det är skönt. Men jag gillar min praktik plats så det gör mig ingenting att börja kl.7, dock så är man lite trött bara, hehe
Och grattis igen världens bästa Isabella  ♥

Nej nu vart det väldigt mycket text så nu ska jag sluta skriva, hör av mig i morgon och kanske fixar lite tidsinställda. Ha det bra!

(bild: weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0