tisdag

Fick sluta tidigare idag så jag var hemma runt halv tre istället för typ halv fem :D
Idag så fick jag reda på att jag fick F på matte nationella, hehe, men var så duktig att jag fick E på hela mattekursen iallafall utan att behöva göra kompleteringar, riktigt skönt!

Dock så måste jag till Falun nästa vecka och kompletera simmningen för jag var inte med på det idag, menmen det går bra det å. Hoppas på att det är fint väder nån dag nästa vecka så man kan bada, ska nämligen bada utomhus på Lugnet.

Nu ska jag äta lite och sen vänta på att klockan blir halv sex för då ska jag upp till Dössberget och kolla på balen.
Saknar balen från nian! Kommer ihåg att jag var så nervös att jag höll på att dö innan vi åkte dit fast sen hade jag så kul!

Ska försöka ta så mycket bilder jag bara kan ikväll och senare under veckan så lägger jag upp lite bilder här.

Bjuder på två bilder från min bal så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0