02-06-2012

Hejhej!

Var ju som sagt till Borlänge idag och jag var duktig och körde dit fast det blåste som satan så det var lite svårt att hålla bilen på vägen.. Nu lät det som om jag har kört ner i diket vilket jag INTE gjorde utan det var väl mer svårt att hålla bilen rak på vägen. Aja ni som kör bil fattar nog hur jag menar, hehe.

Är lite små lycklig för jag hittade ett par as fina shorts, som passade också! Fick med mig en ny bikini också och ett par svarta "foppatofflor" som jag ska ha när jag jobbar.
Såhär ser shortsen och bikinin ut, "foppatofflorna" behöver ni ingen bild på för dom är tråkiga!


När jag kom hem så åt jag lite och sen la jag mig i sängen och råkade somna och sov i nån timme, riktigt skönt faktiskt. Just nu så försöker jag hitta nånting att se på tv men det var lite snålt med bra program/filmer just nu. Aja nu ska jag sluta skriva och ägna mig åt tvn.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0