tisdag 26/6

Igår så åkte jag till Borlänge och hämtade ut p&l armbandet i spöregnet. Jag var så dum att jag inte hade nån jacka på mig och sen så hade jag tygskor på mig, vart pissblöt!
Åkte till Falun nästan direkt efter att jag hämtat ut armbandet, var bara tvungen att vänta på Isabelle och Ida som skulle sätta upp sitt tält. Åt mat i Falun och sen åkte jag hem och kröp ner i soffan.
Hände typ ingenting resten av kvällen.

Var duktig idag och gick upp halv tio sen var soffan väldigt mjuk och skönt så råkade somna och sov i nån timme, hehe. Åkte inte in tll peace and love idag för att jag tyckte inte att det fanns nått att se men ska dit i morgon och resten av veckan. Hoppas på fint väder resten av veckan, idag och igår har det bara regnat.
Ska snart gå och sätta i laddaren till kameran så den är laddad till i morgon. Ska försöka ta så många bilder som möjligt under veckan.
 
Osammanhängande och tråkigt inlägg (som alla andra inlägg), hejdå!
Fin bild som min syster har tagit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0